Farbowanie włosów z L'Oreal - mały powrót do przeszłości
Farbowanie włosów, przyznaję, jest dla mnie tematem dość obcym. Póki co trzymam się naturalnego koloru i żadne, nawet najbardziej zachęcające reklamy, nie wpływają na chęć wprowadzenia zmian w tym zakresie. A skoro już przy temacie reklam jesteśmy... W dzisiejszym poście znów odrobinka historii, tym razem zapraszam do małego przeglądu reklam L'Oreal dotyczących koloryzacji włosów.1918.
Założyciel fimy L'Oreal zasłynął wynalezieniem pierwszej bezpiecznej farby do włosów. Sam koncern pochodzi z 1909 roku. Na 1918 przypada pierwsza reklama dotycząca sztandarowego produktu, do której udało mi się dotrzeć. Ilustrację stworzył Marcel Fromenti.
1919.
Reklama pochodząca z 1919 roku dość mocno zaskakuje. Przekaz jednak jest dość jasny - to L'Oreal da Ci najlepsze włosy na świecie ;)
1919.
Kolejny ważny przekaz - liczy się wiek naszego wnętrza, nie włosów (więc ten drugi dobrze jest zamaskować).
1920.
Chyba jedna z najbardziej oczywistych pod względem przedstawieniowym reklam. Towarzyszące jej hasło głosi: nawet podczas snu nie pozwól zobaczyć siwych włosów...
1921.
Powiedzmy sobie szczerze - problem siwizny dotyczy nie tylko kobiet ;)
1922.
L'Oreal gwarantuje dobrą kondycję włosów. Obrazek wyraźnie sugeruje, która z pań używa ich produktów ;)
1922.
Prosty przekaz, fajne rozwiązanie graficzne, tylko ta twarz troszkę straszna.
1923.
Dziesięć lat minęło bez śladu na włosach...
1925.
... ale najwyraźniej nie u tej pani ;)
1926.
Pierwsze siwe włosy to nic ważnego... a kolejne nie przyjdą, jeśli skorzystasz z tego produktu :D
A teraz najważniejsze pytanie: czy któraś z tych reklam zachęciła Was do koloryzacji włosów? ;)
Źródło: hprints.com
Świetne są te plakaty oraz hasła :)
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawe. Ależ mieli pomysły.
OdpowiedzUsuńBradzo fajne były te kampanie reklamowe, takie zupełnie inne od współczesnych ;)
OdpowiedzUsuńNo te kampanie reklamowe są zupełnie inne niż te a przekaz jest dokładnie ten sam :). I jaka kreatywność :)
OdpowiedzUsuńTeż mi się rzuciło w oczy to, że o ile forma jest zupełnie inna, to sam przekaz jakoś mało się zmienił ;)
UsuńFajne były te plakaty:)
OdpowiedzUsuń