Super 5, czyli kilka fajnych gadżetów dla mężczyzny ;)

18:33 9 Comments

Po latach prób i błędów, zrozumiałam że w męskie gusty prezentowe najłatwiej trafić fajnym gadżetem. Ale, żeby nie było wątpliwości, musi być to gadżet przydatny.


Power Bank
Ładowarki typu Power Bank to świetna inwestycja, gdy szybko potrzebujemy doładować telefon, tablet, czy inne urządzenie wykorzystujące w tym celu kabel USB. Można je ze sobą wszędzie nosić i wykorzystywać, gdy nie mamy dostępu do bardziej tradycyjnego źródła zasilania, czyli gniazdka ;) W zależności od potrzeb możemy wybrać różne pojemności (od 2.000 do 12.000 mAh). Przy wyborze radziłabym odpuścić sobie egzemplarze typu no-name, dostępne na allegro już od 10 zł, z drugiej strony naprawdę warto porównywać ceny. Przykładowo power bank widoczny na zdjęciu możemy kupić na stronie apple'a za 140 zł, ale i w marketach typu RtvEuroAgd za 70 zł...

Zegarek
Zegarek jest jednym z fajniejszych i bardziej uniwersalnych prezentów, jakie można komuś sprawić. Nie ma chyba opcji, by okazał się niepotrzebny ;) Przy wyborze warto zwrócić uwagę na modele, które ciekawie się prezentują, a takimi z pewnością są zegarki Swatch z linii Skin. Ich grubość, lekkość i wyjątkowo fajny, minimalistyczny design z pewnością zadowolą niejednego pana (ale i dla pań mogą okazać się fajnym wyborem).


Monitor pracy serca
Dla miłośników ćwiczeń, zwłaszcza cardio, wymagających kontroli pracy serca, dobrym wyborem mogą okazać się urządzenia takie, jak Wahoo Fitness TICKR. W czasie rzeczywistym przesyła on do smartfona dane dotyczące tętna i spalanych kalorii, współpracuje przy tym z kilkoma aplikacjami. Co istotne jest wodoodporny i lekki.


Uchwyt do pada i smartfona
Jeśli obdarowywany mężczyzna lubi sobie pograć (w sumie.. który nie lubi?) to warto rozejrzeć się za specjalnym uchwytem, pozwalającym na łatwiejsze korzystanie z pada i smartfona równocześnie. Dzięki niemu możemy po prostu stworzyć przenośną konsolkę do gry ;) Najbardziej uniwersalnym uchwytem (aczkolwiek średnim pod względem dostępności w Polsce; polecam szukać na allegro) wydaje mi się GameKlip Universal CaseMount  obsługujący Sony Dualshock.


Statyw "ośmiorniczka"
Dla fanów fotografii ciekawym gadżetem może sie okazać mini statyw do aparatu, tzw. ośmiorniczka. Dzięki elastycznym nóżkom, pozwala on na tworzenie różnorodnych ustawień i wykorzystanie w naprawdę abstrakcyjnych sytuacjach. Ośmiorniczkę możemy przykładowo przymocować do barierki, czy też drzewa ;) Świetnie sprawdza się w podróżach, a dodatkowo ma naprawdę przyjemną cenę.


I to już tyle z propozycji. Pochwalcie się Waszymi pomysłami na prezent dla faceta, w końcu trochę czasu jeszcze zostało i można któryś z nich wykorzystać :)

Anna Apolonia

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

9 komentarze: