Farbowanie włosów z L'Oreal - mały powrót do przeszłości

Farbowanie włosów, przyznaję, jest dla mnie tematem dość obcym. Póki co trzymam się naturalnego koloru i żadne, nawet najbardziej zachęcające reklamy, nie wpływają na chęć wprowadzenia zmian w tym zakresie. A skoro już przy temacie reklam jesteśmy... W dzisiejszym poście znów odrobinka historii, tym razem zapraszam do małego przeglądu reklam L'Oreal dotyczących koloryzacji włosów.


1918.
Założyciel fimy L'Oreal zasłynął wynalezieniem pierwszej bezpiecznej farby do włosów. Sam koncern pochodzi z 1909 roku. Na 1918 przypada pierwsza reklama dotycząca sztandarowego produktu, do której udało mi się dotrzeć. Ilustrację stworzył Marcel Fromenti.


1919.
Reklama pochodząca z 1919 roku dość mocno zaskakuje. Przekaz jednak jest dość jasny - to L'Oreal da Ci najlepsze włosy na świecie ;)


1919.
Kolejny ważny przekaz - liczy się wiek naszego wnętrza, nie włosów (więc ten drugi dobrze jest zamaskować).


1920.
Chyba jedna z najbardziej oczywistych pod względem przedstawieniowym reklam. Towarzyszące jej hasło głosi: nawet podczas snu nie pozwól zobaczyć siwych włosów...



1921.
Powiedzmy sobie szczerze - problem siwizny dotyczy nie tylko kobiet ;)


1922.
L'Oreal gwarantuje dobrą kondycję włosów. Obrazek wyraźnie sugeruje, która z pań używa ich produktów ;)


1922.
Prosty przekaz, fajne rozwiązanie graficzne, tylko ta twarz troszkę straszna.


1923.
Dziesięć lat minęło bez śladu na włosach...


1925.
... ale najwyraźniej nie u tej pani ;)


1926.
Pierwsze siwe włosy to nic ważnego... a kolejne nie przyjdą, jeśli skorzystasz z tego produktu :D





A teraz najważniejsze pytanie: czy któraś z tych reklam zachęciła Was do koloryzacji włosów? ;)



Źródło: hprints.com

Unknown

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe. Ależ mieli pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bradzo fajne były te kampanie reklamowe, takie zupełnie inne od współczesnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No te kampanie reklamowe są zupełnie inne niż te a przekaz jest dokładnie ten sam :). I jaka kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się rzuciło w oczy to, że o ile forma jest zupełnie inna, to sam przekaz jakoś mało się zmienił ;)

      Usuń